Vásárlási és szállítási feltételek

Vásárlási és szállítási feltételek
 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel üzletünkben vagy postai utánvételes szállítás /MPL/), valamint fizetési módot (utánvét, banki előreutalás, PayPal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költségről a megrendelés véglegesítése előtt e-mailben tájékoztatást küldünk, illetve a vonatkozó alapvető információk a Vásárlási feltételek között is megtalálhatók.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, továbbá lehetőség van arra, hogy bármelyik fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra (előre utalás), személyes fizetésre, utánvéttel történő fizetésre, továbbá PayPal rendszeren keresztül történő fizetésre.

Fizetés banki átutalással (előre utalás)

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a cégadatok között megadott bankszámlaszámra kell utalnia a megrendelés és pénztárfolyamat befejezésekor, illetve az Ambrózia Kft. által küldött, megrendelését elfogadó válasz-e-mailben meghatározott összeget, és amint ez az összeg jóváírásra került cégünk bankszámláján, a megrendelt és kifizetett árut elküldjük az Ön által kiválasztott szállítási módon.

Személyes fizetés

Vásárlóinknak lehetősége van arra, hogy a webshopban megrendelt áruk vételárát személyesen fizessék ki szentendrei üzletünkben, mely a webáruház ügyfélszolgálata is egyben. Amennyiben az árut a vételár kifizetése után személyesen át is veszi, úgy nem kell semmilyen szállítási és csomagolási költséget fizetnie. Azonban személyes fizetés esetén is választhat a különböző szállítási módok közül, nem feltétlenül szükséges személyesen át is vennie a megrendelt árut az ügyfélszolgálaton.

Fizetés utánvéttel

Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének, készpénzben (vagy bankkártyával, ha a szállítási szolgáltatást végző ezt lehetővé teszi).

Fizetés a PayPal rendszeren keresztül

Rövid ismertető, előnyök (Forrás: PayPal.com; NAV.hu)

A PayPal rendszeren történő fizetés az egyik legelterjedtebb online fizetési mód.

A PayPal egy számlavezető pénzintézet, de a kereskedelmi bankoktól eltérően a PayPal számlánkon lévő pénz nem kamatozik, és az egyenlegünk nem mehet 0 alá, azaz a PayPal nem ad hitelt.

(A PayPal cégbejegyzése 1993-ban történt Luxemburgban, hitelintézetként, majd 2002-ben felvásárolta az eBay. Ezt követően Kaliforniai székhellyel működik PayPal Inc. néven. Már 190 országban – tehát a Föld országainak nagy részében – használható az általa nyújtott szolgáltatás: online vásárlás és pénzküldés, többféle valuta-/devizanemben. Magyarországon is elérhető, számlavezető banki hátterét az UniCredit Bank biztosítja.)

A PayPal rendszeren keresztül biztonságosan vásárolhat online módon webáruházakban is, mivel nincs szükség arra, hogy közvetlenül adja meg bankkártya-adatait az eladónak. Bankkártyás vásárláshoz hasonlóan vásárol, de egy harmadik fél, a PayPal nemzetközi pénzügyi közvetítő igénybevételével történik a tranzakció a webáruház mint eladó és Ön mint vásárló között.

Első lépés: egy PayPal fiók nyitása. E-mail címe és postacíme megadását követően létre kell hoznia egy jelszót, majd egy bankkártya adatainak megadását kéri a rendszer, vagy PayPal egyenlegének feltöltését bankszámlájáról.

A PayPal számla, illetve fiók nyitása, továbbá a vásárlás ingyenes (a költségeket az eladó/webáruház üzemeltető fizeti meg a PayPal részére jutalékos rendszerben). Ugyanígy ingyenes PayPal-egyenlegének feltöltése bankszámlájáról, illetve a PayPal rendszeren keresztül érkezett összegek lehívása bankszámlájára, ha esetleg Ön ad el on-line.

Amennyiben Ön a PayPal-lel fizet, Ön csak a PayPal fiókjához kapcsolt e-mail címét adja ki. A kereskedők vagy webáruházak a kifizetést a PayPal-en keresztül kapják meg, anélkül, hogy hozzáférnének az Ön pénzügyi adataihoz.

Részletes ismertető (Forrás: NAV.hu)

A Paypal típusú fizetési módozatok közös jellemzője, hogy a közvetlen internetes bankkártyás/hitelkártyás fizetéshez hasonlóan gyorsak és egyszerűek, azonban azokkal ellentétben biztonságosak is. A vásárlók – jogos aggodalmak alapján – nem szívesen adják ki hitelkártya adataikat minden egyes „ismeretlen” weboldalnak, ahonnan vásárolnak, hiszen közismert, hogy az internet tele van ártalmas vírusokkal, spyware-ekkel, keyloggerekel, és ebből a szempontból a fizetési lehetőséggel rendelkező oldalak különösen veszélyeztetettek.

Az alapötlet az, hogy a Paypal beékelődik a vásárló és a kereskedő közé, és elég csak a Paypalnál számlát nyitni, ott beregisztrálni személyes adatainkat, majd a regisztráció során megadott Paypal-os e-mail címet használjuk vásárláskor illetve eladáskor. Ezt követően a web-áruház oldala elnavigál minket a biztonságos Paypal-számla oldalunkra, ahol csak megerősítjük a tranzakciót és a többit már elvégzi a Paypal. Ha a bankkártyánkat is regisztráljuk a Paypalnál (ami nem kötelező, a Paypal számlánk ettől független), akkor a pénz szinte azonnal megérkezik a kártyára, illetve le is vonódik.

A Paypal az alábbi tranzakciós lehetőségeket biztosítja:

A pénzforgalmat kettébonthatjuk Paypal számlák közötti (belső) és Paypal és más számla, pl. saját hazai bankszámlánk közötti (külső) tranzakciókra. Az előző szolgál a tényleges internetes vásárlásra, az utóbbi pedig a Paypal számlák feltöltésére, illetve az azon szereplő összeg lehívására, saját bankszámlánkon történő jóváírására. Ez utóbbi azért is hangsúlyos, mert a Paypal számlán a folyó kiadásokra készen tartott összegen túl nem érdemes tartani a pénzt, ugyanis mint említettük, ez a pénz nem kamatozik.

Belső tranzakciók tehát a pénzküldés és a pénzfogadás. Ehhez először is regisztrálnunk kell a Paypal oldalon (a vevőknek és az eladóknak is).

Pénzküldés esetén a Paypal oldalán történő bejelentkezést követően a „Send Money” menüpont alatt tudunk pénzküldést kezdeményezni, feltéve, hogy a pénzösszeg egyenlegünkön (vagy beregisztrált hitelkártyánkon) rendelkezésre áll. A pénzküldéshez ismernünk kell az eladó partner e-mail címét, és az utalás az ő Paypal számlájára azonnal meg is történik, egyidejűleg erről értesítő üzenetet kap e-mail címére. Az értesítő üzenetbe magunk is „beleírhatunk”, azaz üzenhetünk az eladónak, hasonlóan, mint a banki utalások közlemény rovatában. Végül a Paypal visszaigazoló e-mailt küld mindkét félnek.

Természetesen Paypal számlával nem rendelkező személynek is utalhatunk, ilyenkor ő az e-mail címére egy értesítő üzenetet fog kapni, mely szerint a Paypal-on történő regisztrációt követően hozzáfér az összeghez. Ennek megtörténtéig a Paypal mintegy letéti szolgáltatást nyújt az utalt összegre nézve.

Az ilyen típusú fizetés során tehát a kereskedő az adatainkból nem lát semmit (kivéve természetesen azokat, amelyeket a vásárláskor neki megadtunk). A pénzküldés ezenkívül teljesen ingyenes, ideértve a beregisztrált hitelkártyánkról történő levonást is.

Pénzkérvényezés esetén is hasonlóan működik a rendszer: bejelentkezünk Paypal számlánkra, és a „Request Money” menüpont alatt kezdeményezzük a pénz kérését egy másik tagtól. Csak a küldő e-mail címére van szükségünk, aki erre a címre egy értesítőt kap. Miután ő beleegyezett a pénz átküldésébe, a fogadó egyenlegén az azonnal megjelenik. Ha nem Paypal tagtól kezdeményezünk pénzkérést, az előzőekhez hasonlóan regisztráció után fogja tudni teljesíteni a tranzakciót, ha egyidejűleg elegendő pénzzel feltölti az egyenlegét vagy beregisztrálja hitelkártyáját.

A pénzküldéssel szemben a belső pénzfogadás nem ingyenes, a Paypal jutaléka 1,9-3,4% összeghatártól függően.

A belső műveleteken túl szükség van külső (a Paypal számla és más bank közötti) tranzakciókra is. Első lépésben azért, mert regisztrációkor 0 HUF/USD egyenleggel nyitunk, és ez mindaddig így is marad, amíg nem kapunk valahonnan utalást vagy magunk nem töltünk rá (illetve, mint említettük, a másik lehetőség, hogy beregisztráljuk dombornyomott bankkártyánkat).

Egyenlegünket feltölteni a „Top Up” menüpontban tudjuk (az egyértelműség kedvéért megjegyezzük, hogy a bankkártyánkat ehhez sem szükséges regisztrálni). Az átutalást bármely hazai bankon keresztül megtehetjük, a helyi Paypal bankszámlára, amely egyébként az Unicredit Banknál van vezetve. Az utalt pénz kb. 2-4 munkanapon keresztül érkezik meg a Paypal számlánkra, melyről értesítő levelet is kapunk. A pénzfeltöltés teljesen ingyenes.

A pénzkivételt (hazai számlánkon való jóváírást) a „Withdraw” menüpont alatt kezdeményezhetjük. A minimum összeg, melyet átutalhatunk, 2100 Ft, kb. 10 USD. A tranzakció 3-5 munkanapig tarthat. Ma már a pénzkivét is ingyenes (korábban összeghatártól függően díjköteles volt), a Paypal ma már csak néhány bank irányában számít fel díjat (Magyarországon szerencsére nincs díj). Lényeges azonban, hogy banki adatainkat (bankunk nevét, és – ami esetünkben lényeges – saját nevünket, mely ugye fordított sorrendű, mint más országokban) pontosan adjuk meg, különben a tranzakció nem teljesül és 1500 Ft költséget is felszámolnak.

Aki ennél is magasabb biztonsági szintet igényel, javasolható, hogy külön erre a célra alszámlát hozzon létre bankjánál, így ha valamilyen módon mégis hozzáférnének a Paypal számlánkhoz, csak az ezen található összeg kerülhet veszélybe.

 

Szállítás belföldre

A küldemények kézbesítése, szállítása jelenleg a Magyar Posta (MPL) ezirányú szolgáltatásának igénybevételével történik.

Kiszállítási idő: amint a megrendelt áru rendelkezésre áll, e-mailben értesítjük Önt a szállítás várható idejéről. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díj belföldre 20 kg-ig, nem törékeny áru esetén: 1900 Ft (HUF) csomagonként. 

20 kg felett, illetve törékeny áru esetén egyedi árajánlatot adunk.

Szállítási határidő: a csomag feladását követően 1-3 munkanap.

Amennyiben rövidebb határidejű szállítást szeretne, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat e-mailben vagy telefonon.


Szállítás külföldre:
Külföldre történő szállítás esetén cégünk a Magyar Posta nemzetközi szolgáltatásának igénybevételével teljesíti a szállítást, olyan országokba, ahová a posta a szállítást biztosítani tudja.

Szállítási idő és szállítási díj általánosságban (külföldre szállítás esetén): a megrendelt árukat a vevő választása szerint légipostával tudjuk küldeni (ez drágább és gyorsabb szállítási mód, néhány nap vagy néhány hét), vagy egyéb nemzetközi postai úton (pl. hajóval, amely olcsóbb és több időt vesz igénybe – több hét vagy akár néhány hónap is lehet). Megrendelés esetén minden esetben e-mailben nyújtunk konkrét és részletes tájékoztatást a külföldre történő szállítás részletes feltételeiről (a megrendelés visszaigazoló automatikus e-mailt követően). A szállítási díj a célország Magyarországtól való távolságától, továbbá a megrendelt áru (és a szükséges csomagolás) össz-súlyától, illetve a választott szállítási módtól függ.



 

 

 

Kosár
0 árucikk
Switch to English
Pénznem